Kirjoittaja Aihe: vetypetoksidi  (Luettu 18375 kertaa)

PioneerII

• SJML Tutor
  • Hyperaktiivinen
  • SJML hallituksen jäsen
    • Profiili
vetypetoksidi
« : 20:35 19.02.2015 »
Onko tosiaan niin ettei yksityinen immeinen saa kuin 10 prosenttista lirua ostaa?

Onko kellään kokemusta korvaavista kallonvalkaisuaineista?
Cloridi?

jonex

• Seniori
    • Profiili
Vs: vetypetoksidi
« Vastaus #1 : 20:57 19.02.2015 »
Joo ei saa enää >:(. Ainakaan helpolla.
syy on nykyaikana aika selvä. Ei tehdä räjähteiden tekoa liian helpoks.
Itse olen käyttäny pari kertaa tätä.
St. Hubertus blitz-paste.
ihan hyvin toimii tuokin.

Varjaagi

• Sähköjänis
  • SJML Tutor
    • Profiili
« Vastaus #2 : 20:58 19.02.2015 »
Mitä kalloa se pioneeri on valkaisemassa...?

kumali

• SJML Toimihenkilö
  • Seniori
  • SJML hallituksen jäsen
    • Profiili
    • Robin Hood Jousimetsästystiimi
« Vastaus #3 : 20:59 19.02.2015 »
Onko tosiaan niin ettei yksityinen immeinen saa kuin 10 prosenttista lirua ostaa?

Onko kellään kokemusta korvaavista kallonvalkaisuaineista?
Cloridi?

Tilasin eräkontista kallonvalkaisutahnaa viime keväänä. Oli jotain vetyperoksidipitoista geeliä, toimi ihan ok!

PioneerII

• SJML Tutor
  • Hyperaktiivinen
  • SJML hallituksen jäsen
    • Profiili
« Vastaus #4 : 21:16 19.02.2015 »
Viimekeväistä majavan kalloa ...

Kiul

• Sähköjänis
    • Profiili
« Vastaus #5 : 08:50 20.02.2015 »
Minä olen kyllä menestyksekkäästi käyttänyt 'mietoa' vetyperoksidia kallon valkaisussa. Itse asiassa olen käyttänyt alle 10% liuosta aina niissä hommissa. Viimeksi käytin liitujauhoa ja sekoitin siitä peroksidin kanssa 'pastan', jota sivelin kallon pintaan ja sitten muutaman kerran kostutin peroksidilla kalloa. Muutaman päivän jälkeen pesin kuivuneen jauhon pois. Hyvin onnistui. Tosin koekappaleena on ollut tällä menetelmällä peuran ja kauriin kallot, mutta en epäile sen toimivuutta majavallekaan. Niitäkin on pakkasessa, joten testaamaan pääsee jossain vaiheessa...... :)

PioneerII

• SJML Tutor
  • Hyperaktiivinen
  • SJML hallituksen jäsen
    • Profiili
« Vastaus #6 : 09:08 20.02.2015 »
Niin tiedän ja kokemusta on että 10% liuos valkaisee,  mutta ei viitti oottaa montaa päivää. Märätetty kallo valkenee 30% liuoksella 2-4 tunnissa. Sitä paitsi turha maksaa apteekkarille veden lisäämisestä liuokseen.

Kiul

• Sähköjänis
    • Profiili
« Vastaus #7 : 09:26 20.02.2015 »
Niin tiedän ja kokemusta on että 10% liuos valkaisee,  mutta ei viitti oottaa montaa päivää. Märätetty kallo valkenee 30% liuoksella 2-4 tunnissa. Sitä paitsi turha maksaa apteekkarille veden lisäämisestä liuokseen.

No ei muuta kun lupaa hakemaan. Kaipa sekin sen verran maksaa, että litrahinta muuttuu 'kohtuulliseksi'. 8)

Varjaagi

• Sähköjänis
  • SJML Tutor
    • Profiili
« Vastaus #8 : 10:10 20.02.2015 »
Mitenkähän tuossa hommassa toimisi hypokloriittiliuos?
10l tonkka maksaa 57 ekua veroineen ja siitä saa 1000l voimakkaasti valkaisevaa liuosta ja vähän vähemmän hemmetin voimakkaasti valkaisevaa...
Onkohan kukaan kokeillut?

Predator

• Tulokas
    • Profiili
« Vastaus #9 : 16:12 26.06.2015 »
Polyesterihartsin kovetin elikkäs metylietyleeniperoksiidi...
saa ihan alan liikkeistä, eikä maksa kuin murto osan  vetyperoksiidista..eikä kukaan kysele minkään sortin lupia

kontio

• Tulokas
    • Profiili
« Vastaus #10 : 08:32 27.06.2015 »
Valkaisuun riittää 10% peroksidi oikein hyvin. Tärkeintä on että luu on kypsä, rasvaton ja muutenkin puhdas. Liian väkevä peroksidi syövyttää luun pintaa ja saa sen hilseilemään. Rasvanpoisto on tärkein ja hankalin juttu luutöissä. Tähän voi käyttää pienmoottori bensiiniä tai asetonia, johon luu upotetaan muutamaksi päiväksi. Tämän jälkeen valkaisu on varsin helppo juttu.

Olavi Pennanen

• SJML Tutor
  • Seniori
    • Profiili
« Vastaus #11 : 06:56 08.10.2015 »
Itse olen valkaissut nyt pari kalloa hiusten blondaus tuotteella...helppo hankkia kaupasta ja koostumukseltaan sopivaa tahnaa ja levityspensseli mukana. Aine pari tuntia kallossa ja toimii kuin junan vessa.

Olli

Lohiari

• Harrastaja
    • Profiili
« Vastaus #12 : 11:14 26.12.2015 »
Menkää itse, tai laittakaa kaveri, sellutehtaalle töihin. Vetyperoksidia saa hanasta, eikä ole mitään litkua, n. 40%!

Miksu

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #13 : 09:41 27.12.2015 »
Mikä kiire ihmisillä on sen valkaisun kanssa, ensin kirjotellaan täällä viikko ja sit ei o aikaa muutamaa päivää odottaa valkasua  ::) oli vaan pakko sanoo  :P Noo haart fiilinkis