Kirjoittaja Aihe: Nuoliteline taljajouseen  (Luettu 7483 kertaa)

Samooja

• Tulokas
    • Profiili
Nuoliteline taljajouseen
« : 16:48 15.06.2016 »
Minulla olisi kova tarve hankkia uusi nuoliteline taljajouseen ja kauppojen sivuja selannut sitä oikeaa etsiessä mutta en ole vielä sopivaa löytänyt. Pikakiinnityksellä oleva malli olisi hakusessa, koska kiinteänä ei mahdu jousilaukkuun. Hinnat näkyy lähtevän siinä muutamasta kympistä ylöspäin kolminumeroisiin summiin asti ja ainakin kuvista päätelleen en ymmärrä että mitä hienouksia on telineessä, joka maksaa pitkälti toista sataa euroa.

Minulla on nykyisessä jousessa joku Pse:n rimpula jossa on nuolihahlot todella ahtaat ja tuntuu että nuoli katkeaa kun yrittää siitä nuolta irroittaa. Onko kaikissa nuolitelineissä nuolihahlot yhtä tiukat vai onko tuossa vain tälläinen ominaisuus? No toki nuolten pitää pysyä mukana luotettavasti mutta jotain rajaa kuitenkin.

Kysyisinkin neuvoja nuolitelineen hankintaan ja osaatteko suositella jotain telinettä? Camo väreissä pitää kyllä olla ehdottamasti.

Arzaan

• Sähköjänis
    • Profiili
Vs: Nuoliteline taljajouseen
« Vastaus #1 : 17:19 15.06.2016 »
Apex gearin gamechanger..löytyy mustana ja camona, pika kiinnitys ja saa säädettyä sivusuunnassa ja pystysuunnassa..hintaa abaut satkun luokkaa suomessa..muualla vähän vähemmän..
Hyvin menee, hyvin menee! Oon nähny tätä paljon telkkarista!

jonex

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #2 : 17:51 15.06.2016 »
Tight spottia en pois vaihda :). Pystyy ruuveilla säätämään nuolihahlon tiukkuuden omille nuolille. On pikakiinnitys. Värejä löytyy vaikka ja mitä. Hinta vaan menee sinne yläpäähään.

Samooja

• Tulokas
    • Profiili
« Vastaus #3 : 10:40 16.06.2016 »
Tight spottia en pois vaihda :). Pystyy ruuveilla säätämään nuolihahlon tiukkuuden omille nuolille. On pikakiinnitys. Värejä löytyy vaikka ja mitä. Hinta vaan menee sinne yläpäähään.

Joo no tuossa on hieno idea että saa itse säädettyä tiukkuuden noille hahloille. Harmi vaan kun tuolla telineellä on noin paljon hintaa, muuten kyllä voisi tuon ostaa.