Kirjoittaja Aihe: Winn Archery Free Flight Loop Hook / C-10 laukaisulaite  (Luettu 5966 kertaa)

Dumari

• Tulokas
    • Profiili
Onko otsikon mukaisesta laukaisulaitteesta kokemuksia. Ilmeisesti ollut jo pitkään markkinoilla, mutta juttua laitteesta ei paljon löydy.

Kiul

• Sähköjänis
    • Profiili
Mulla noita on käytössä, sekä jänteeltä vetävää, että luuppimallia. Ite tykkään kyllä. Siitä 'pienasta' vetäminen tuntuu minusta kevyemmältä kuin muilla vehkeillä jousen jännittäminen. Laukaisu on minusta soppelin jäykkä, että sormen voi hanskan kanssa huoletta laittaa liipasimelle ja sitten puristaa laukaisun. Kai sitä voi herkistääkin, mutta itse pidän siitä ettei ihan hipaisusta lähde. Onhan se vähän venyvä ja 'rohiseva' se laukaisu, mutta mulle välttää ja käytän tota kisapyssyssäkin. Iso miinus tulee kyllä siitä, että laite on kiinni kämmenessä eikä sitä saa sivuun mitenkään jolloin sen on kaikessa muussa touhussa koko ajan tiellä. Mutta juttuun on tultu. Mulla on noita kahta kokoa, M kesälle ja L hanskan kanssa käytettäväksi. Minusta ovat suht reilulla mitoituksella, joten kannattaa jossain kokeilla jos mahdollista.

Tornado

• Aktiivinen
    • Profiili
Hyvä laite. En vaihtais. Hanskaosan voi vaihtaa jos kuluu. Kiul kiteytti hyvin plussat ja miinukset.

Dumari

• Tulokas
    • Profiili
Kiitoksia vastauksista. Toivottavasti tota pääsisi kokeilemaan jossain omaan käteen ennen ostamista.