09:35
2.10.2012
OfflinePerjantaina kävin ostamassa dartonin ja vklp kerkesin ja vähän kokeilla jousta.
Vähän mietin tuota lyhyttä jänneväliä, mutta huomasin että ei vaikuttanut aloittelijan taidoilla osumatarkkuuteen mitenkään 🙂
On miellyttävä jousi ampua ja pitää vedossa pidempäänkin hyvän kevennyksen ansiosta.
Testasin myös leikkuria joka yllätyksenä oli heti samassa paikassa kuin taulukärki.
07:13
1.2.2015
OfflineItse tuli hommattua käytettynä 60-70# (mitattuna 73,5 paunaa) ds3800 ja kiinnostaisi myös noi lähtö nopeudet. Oiskohan kellään vehkeitä Päijät-Hämeen alueella että pääsisi testaa. Itellä 28,5 veto pituus. Oon ollu kyllä äärimmäisen tyytyväinen kapistukseen. Hamskean versa rest ja iq retina lock ja g5 meta peep ja b-stinger 8" pakettina mulla. Tähtäimen tosin vaihdan spot hogg boss hogg malliin kuhan vaan saapuu Amerikan maalta.
12:47
1.2.2015
OfflineJuu niin on kaverin ds600 oli 72 mitattuna maximit. Joo ei se haittaa ku jerkkua löytyy mut pitänee nuoliksupoille lähteä ja kokeilla myös jäykempiä nuolia. 340 oon nyt ammuskellu ja sarjan jos 300 st-exel nuolia hommais ja kokeilis onko eroa. Säädetävyys ollu kyllä hyvä. Ja ei oo cameihin tarvinnu koskea että sai leikkaavan ja taulukärjen samaan nippuun.
Log In
Register