02:04
11.6.2017
Offlinemoi.oisko jollakulla kokemusta otsikon jousesta?
tuommoinen ois käytettynä kiikarissa.
käytettyä jousta olen katsellut metsästys käyttöön.
mitä olisi syytä ottaa huomioon vetopituuden lisäksi?
jostain luin että osassa camit on liukulaakereilla ja ilm.osassa kuula.?
liukulaakerit arveluttaa aina,oli ne siitten missä vehkeessä vaa.
miten siinä säädetään veto pituus?
käykö tuosta noin vaan vai vaatiiko toisenlaisen modulin?
netistä katselin mutta vaikutti siltä että joissain oli ruuvia siirtämällä ja toisissa modulilla….mikä lie onkaan?
saa myös ehdottaa esim. hoytin jousia mitä kannattaisi katsoa käytettynä.
tuntuu noita hoytin mallejakin olevan niin pirusti esim.ebayssä myynnissä ettei oo mitää käsitystä mikä
olisi soiva peli pidemmäksikin aikaa.
Terv. Toni
tämän aiheen voi poistaa.
käynti rajajousessa helpotti kummasti alkuun pääsyä.
Register