09:11
8.9.2012
Offlinehttp://www.jousimetsastys.fi/w…..pic=4421.0
Siitä ratajousi 🙂
05:54
2.5.2014
OfflineMinä ammun rata-ammuntani Perfexionilla, koska metsästyspyssynä on Xcentric7. Näin hyppäys pyssystä toiseen ei vaadi niin hirveästi totuttelua välissä.
Olen ollut tyytyväinen. Perfexion tuntuu tasapainoiselta ja rauhalliselta ammuttavalta. Pienet virheet omassa ammunnassa ei näy dramaattisesti osumissa. Omalla vetopituudellani oli aavistuksen hankala saada kevennystä sopivan vähäiseksi ilman, että kevennysalue jää tavattoman lyhyeksi. Ajoituksia säätämällä löytyi kuitenkin kohtuullinen kompromissi. Liian suuri kevennys ainakin itselleni aiheuttaa vähän heilumista tähtäyksessä, kun asennosta tulee turhankin rento.
Narut minulla on kestänyt sen mitä kaverin Elitessäkin.
Muita Perfexioneja ei juuri viivalla ole näkynyt, että sinne vain.
Register