05:55
22.2.2010
Offline04:01
6.10.2006
Offline08:01
22.2.2010
Offline01:19
20.9.2015
OfflineIte ostin Xcentrikin kuukaus sitten, meni haarakaapeli vaihtoon alle 200laukauksen. Epäilen että ollu jo valmiiksi rispaantunut kaapelin säie. 50e makso uus kaapeli ja nyt venaillaan pariviikkoa että saan prässin, pystyy sitten alkaa säätämään tarkemmin. Rajajousessa asennutin sen ja kotona huomasin, että haarojen kierteissä on eroa toisessa on kierteitä vaikka kuinka ja toisessa peräti puolikas.
Jousi itsessään tarkka ja nuolen lento laakea. Tutkaan en oo vielä päässyt ampumaan. Vetovastus varmaan 65 paikkeilla ja 340 nuoli oli liian löysä. Nyt 300nuolet kokeilussa.
07:51
2.5.2014
OfflineVähän on alkanut Xcentric 7 kiinnostaa. Onko paljon ampuneilla ruvennut näkymään kaapeleiden kulumista? Oliko tästä 55-65 paunaista versiota, vai onko vaihtoehdot täysiä kymppejä (50-60 tai 60-70)? Missäs hinnoissa nää on? Oletteko omanne ostaneet Rajajousesta vai tilanneet jostain maailmalta? Onko ilmennyt mitään ärsyttävää ominaisuutta?
Onko Xcentric 7 selkeästi helpompi ammuttava kuin Xcentric 6?
03:39
SJML hallitus
13.1.2008
Offline02:43
26.4.2010
Offline04:43
28.9.2014
OfflineMinullakin joku 3000 noin ammuttu ja jänteet on kuin uudet. Ja ehdottomasti kannattaa rajajousesta ostaa jos uutta haluaa maksaa melkolailla jopa enemmän jos ulkomailta tilaa ja takuu+jousiliikkeet pysyy suomessa t. Topi.R
Minä ainakin ostan jouset ja tarvikkeet sieltä missä aiakaspalvelu pelaa ja hinta on kilpailukykyinen. Ja luulempa, että useimmat tekee samoin ;D
09:13
2.5.2014
OfflineOstin Rajajousesta xcentric7:n 60# lavoilla. Tänään ammuin ensimmäiset nuolet ja hyvin se tuntuu käteen istuvan. Veto on loppuosuudella raskas, kunnes kevennysalue tulee yhtäkkiä. Tämä vaatii vähän totuttelua aluksi, kun edellinen pyssy tuntui kuin olisi kumilankaa venyttänyt. Paunoja laskin tästä syystä vähän alemmas kuin Infinite Edgessä oli, mutta nopeudet on silti rajusti kovemmat. Ihan just niinkuin sopi odottaakin.
Vakaan tuntuinen jousi tämä on ampua ja luulen osumatarkkuuden paranevan pienen totuttelun myötä.
11:38
18.5.2011
Offline05:38
6.1.2014
OfflineNokinpaikan saa suorempaan camisynkkaa muuttamalla.
Jos sen haluaa tehdä oikein niin tarvit drawboardin jotta saat resetoitua ylästopparin vedossa sen jälkeen kun olet manipuloinut controllikaapelia. Controllikaapelilla vaikutetaan nokin korkeusheittoon täyden vedon ja lepoasennon välillä!
T:Antti
Register