02:53
6.10.2006
Offline03:55
25.4.2012
Offline04:14
17.2.2006
Offline06:53
6.3.2009
Offline07:53
18.3.2008
Offline03:02
8.9.2012
Offline03:51
18.3.2008
Offline04:22
8.9.2012
Offline08:24
20.10.2009
Offline04:24
22.9.2008
OfflineTuli luettua uusi Jahti-lehti. Siinä oivallinen juttu Juha Kylmän metsästysreissusta Atlannin toiselta puolen.
Onnea vaan Juhalle ja kiitokset mielenkiintoisesta ja jännittävästä jousimetsästysjutusta.
Näitä juttuja lisää tuonne alan lehtiin , niin ehkä se joskus voisi olla mahdollista myös meillä Suomessa.
12:21
28.2.2006
OfflineHieno JOUSIMETSÄSTYS juttu.
Kiitos Juhalle.
Ja olis niillä rahoilla Suomessakin käyttöä ja ehkä niillä muutamilla työpaikoilla joita vois sen myötä tulla.
Ja mikä olis erilaista kuin muualla mualimassa, ampua hirviä jousella koiran haukuun.
Se olis ainut laatusta maalimassa. Sitä ei ole edes ”paratiisi jenkkilässä”.
Toivotaan lainsäätäjän myötämielisyyttä ja edistyksellisyyttä.
Ja keltä se olis pois? Jos jousella sais ampua Suomessa hirveä ja kaikkea sitä pienempää laillista riistaa.
Muutamissa maissa lainsäädäntö on nimenomaa matkailua silmälläpitäen muuttumassa / muuttunut.
Ja Ahvenanmaallakin jousimetsästys tuli matkailun myötä lailliseksi.
Jospa nyt ei Suomessa nukuttas onnen ohi……

Jouko Kulin
01:07
19.12.2010
OfflineKulliini kirjoitti että ”Ja keltä se olis pois?” jos hirvi ja sitä pienemmät eläimet tulisivat jousilaillisiksi joka pitää paikkansa meidän jousimetsästäjien kannalta katsottuna.
Mutta jos katsotaan toiselta puolen eli luotipyssymiesten kannalta niin siellä ehkä suhtaudutaan kokemukseni ja notskikeskustelujen perusteella vähän tyyliin että: ”Kenelle se olisi lisää, ei ainakaan mulle/meille joten ei missään tapauksessa tai ei sillä ole mitään merkitystä…”
01:08
9.6.2009
Offline
Register
)