Näin suomi poika maailmalla|Media|SJML keskustelufoorumi|jousimetsastys.fi

Avatar
Please consider registering
Guest
sp_Registration Register
Advanced Search
Forum Scope


Osuma



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed sp_TopicIcon
Näin suomi poika maailmalla
16.2.2013
02:53
Avatar
heka
Lapua
Erittäin aktiivinen keskustelija
Members
Forum Posts: 1024
Member Since:
6.10.2006
sp_UserOfflineSmall Offline

Asko tuo suomalaisen jousimetsästäjän näkyviin isossa maailmassa!!!!!!!

Hyvä Asko.Onnittelut komeasta kaadosta!!!!!!

 

16.2.2013
03:55
Avatar
Lohiari
Lappeenranta
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 91
Member Since:
25.4.2012
sp_UserOfflineSmall Offline
13916sp_Permalink sp_Print

Unohtamatta Juha Kylmää.

16.2.2013
04:14
Avatar
Aksu
Mynämäki
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 292
Member Since:
17.2.2006
sp_UserOfflineSmall Offline
13917sp_Permalink sp_Print

Komiaa !

Ei jenkkiveljellä menny ihan niin putkeen, mutta kaato kuiteski..

18.2.2013
06:53
Avatar
ejuhakor
Salo
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 98
Member Since:
6.3.2009
sp_UserOfflineSmall Offline
13936sp_Permalink sp_Print

komeeta, komeeta..onnea kaatajille !

 

-J-

19.2.2013
07:53
Avatar
Arto_Y
Oulu
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 741
Member Since:
18.3.2008
sp_UserOfflineSmall Offline
13952sp_Permalink sp_Print

Kiitos vinkistä, tämä oli mielenkiintoista nähdä!

20.2.2013
08:09
Avatar
Ari Kontiainen
Ylläpitäjä
Forum Posts: 1116
Member Since:
14.2.2006
sp_UserOfflineSmall Offline
13953sp_Permalink sp_Print

”Creeping in like a leopard…” 😉

Olipas hienoa nähdä tuttuja kavereita tositoimissa!

Onnittelut!

22.3.2013
03:02
Avatar
jonex
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 379
Member Since:
8.9.2012
sp_UserOfflineSmall Offline
14300sp_Permalink sp_Print

Postilaatikosta tipahti uudesti henkiin herätetty Riista lehti.
Näytti olevan juttu:
Jousimetsästäjät grönlannin myskihärkäjahdissa.
6 sivua täyttä asiaa.
Hienoa:)

22.3.2013
03:51
Avatar
Arto_Y
Oulu
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 741
Member Since:
18.3.2008
sp_UserOfflineSmall Offline
14302sp_Permalink sp_Print

jonex kirjoitti:

Postilaatikosta tipahti uudesti henkiin herätetty Riista lehti.
Näytti olevan juttu:
Jousimetsästäjät grönlannin myskihärkäjahdissa.
6 sivua täyttä asiaa.
Hienoa:)

Taisi olla sitten laajempi juttu kuin Jäkkärässä aiemmin samasta jahdista ollut?

22.3.2013
04:22
Avatar
jonex
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 379
Member Since:
8.9.2012
sp_UserOfflineSmall Offline
14303sp_Permalink sp_Print

No eipä tuo sen laajempi kauheasti ollut, kylmähän tuonkin kirjoitti.
Oli sentään värikuvat ja kaikkee:)

24.3.2013
08:24
Avatar
Musti
Lysekloster
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 66
Member Since:
20.10.2009
sp_UserOfflineSmall Offline
14324sp_Permalink sp_Print

Onneks olkoon kaatajille! Komea juttu!!

3.12.2013
04:24
Avatar
Tornado
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 239
Member Since:
22.9.2008
sp_UserOfflineSmall Offline
16890sp_Permalink sp_Print

Tuli luettua uusi Jahti-lehti. Siinä oivallinen juttu Juha Kylmän metsästysreissusta Atlannin toiselta puolen.

Onnea vaan Juhalle ja kiitokset mielenkiintoisesta ja jännittävästä jousimetsästysjutusta.

Näitä juttuja lisää tuonne alan lehtiin , niin ehkä se joskus voisi olla  mahdollista myös meillä Suomessa.

5.12.2013
12:21
Avatar
Jouko Kulin
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 247
Member Since:
28.2.2006
sp_UserOfflineSmall Offline
16897sp_Permalink sp_Print

Hieno JOUSIMETSÄSTYS juttu.

Kiitos Juhalle.

Ja olis niillä rahoilla Suomessakin käyttöä ja ehkä niillä muutamilla työpaikoilla joita vois sen myötä tulla.

Ja mikä olis erilaista kuin muualla mualimassa,  ampua hirviä jousella koiran haukuun. 

Se olis ainut laatusta maalimassa. Sitä ei ole edes ”paratiisi jenkkilässä”.

Toivotaan lainsäätäjän myötämielisyyttä ja edistyksellisyyttä.

Ja keltä se olis pois? Jos jousella sais ampua Suomessa hirveä ja kaikkea sitä pienempää laillista riistaa.

Muutamissa maissa lainsäädäntö on nimenomaa matkailua silmälläpitäen muuttumassa / muuttunut.

Ja Ahvenanmaallakin jousimetsästys  tuli matkailun myötä  lailliseksi.

Jospa nyt ei Suomessa nukuttas onnen ohi……

Kiss

Jouko Kulin

5.12.2013
01:07
Avatar
Varjaagi
Erittäin aktiivinen keskustelija
Forum Posts: 1150
Member Since:
19.12.2010
sp_UserOfflineSmall Offline
16898sp_Permalink sp_Print

Kulliini kirjoitti että ”Ja keltä se olis pois?” jos hirvi ja sitä pienemmät eläimet tulisivat jousilaillisiksi joka pitää paikkansa meidän jousimetsästäjien kannalta katsottuna.

Mutta jos katsotaan toiselta puolen eli luotipyssymiesten kannalta niin siellä ehkä suhtaudutaan kokemukseni ja notskikeskustelujen perusteella vähän tyyliin että: ”Kenelle se olisi lisää, ei ainakaan mulle/meille joten ei missään tapauksessa tai ei sillä ole mitään merkitystä…”

5.12.2013
01:08
Avatar
hepe75
Kuikka
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 224
Member Since:
9.6.2009
sp_UserOfflineSmall Offline
16899sp_Permalink sp_Print

Hieno juttu, toi hirvenkaato!

ja Joukokin puhuu asiaa(kerrankin Laugh)

5.12.2013
03:14
Avatar
pe.kka
Jkl
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 202
Member Since:
10.10.2009
sp_UserOfflineSmall Offline
16904sp_Permalink sp_Print

Moi.

Hirviporukan kannalta lienee sama kuka ja millä laillisella konstilla hirvi kaatuu. Onko Svedu mauser vai norsupyssy. Kun jousi on laillinen, niin joku pappa saattaisi peijaisissa kehasta ”jäkkärällä se kaatu”.

-pekka-

Forum Timezone: Europe/Helsinki
Most Users Ever Online: 540
Currently Online:
Guest(s) 17
Top Posters:
heka: 1024
Arzaan: 933
Kiul: 854
Arto_Y: 741
Pikkuhannu: 621
timo levä: 580
Piedro: 573
Mika_R: 528
Antti Saarenmaa: 464
jonex: 379
Member Stats:
Guest Posters: 1
Members: 3358
Moderators: 0
Admins: 2
Forum Stats:
Groups: 6
Forums: 37
Topics: 4592
Posts: 27181
Newest Members:
Xunzo, Tii, Randaaz, sofiawiayz, liamdcrip, AliaWaite, TommiPKM, jurgennxs840420, lidiagaribay99, kaylenegirardin
Administrators: ylläpitäjä: 236, Ari Kontiainen: 1116