Suomen Jousimetsästäjäin Liitto on mukana huomenna alkavilla Luonto & Erä 2009 -messuilla Jyväskylässä ja Kymenlaakson Erämessuilla Korialla. Tervetuloa tutustumaan toimintaamme.
Isot Kiitokset Markolle, Jukalle, Antille, Hekalle, Jarmolle, Juhalle ja muillekin Korian osastomme rakentajille ja esittelijöille, joita en tavannut tai joiden nimi ei syystä tai toisesta tarttunut harvahkoon muistiini.
Hienot järjestelyt nopealla aikataululla ja asia esillä tosi positiivisella hengellä. Ensi kerralla uusiksi!
Ari
Forum Timezone: Europe/Helsinki
Most Users Ever Online: 540
Currently Online:
Guest(s) 18
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
1 Guest(s)
Top Posters:
heka: 1024
Arzaan: 933
Kiul: 854
Arto_Y: 741
Pikkuhannu: 621
timo levä: 580
Piedro: 573
Mika_R: 528
Antti Saarenmaa: 464
jonex: 379
Member Stats:
Guest Posters: 1
Members: 3358
Moderators: 0
Admins: 2
Forum Stats:
Groups: 6
Forums: 37
Topics: 4592
Posts: 27181
Newest Members:
Xunzo, Tii, Randaaz, sofiawiayz, liamdcrip, AliaWaite, TommiPKM, jurgennxs840420, lidiagaribay99, kaylenegirardinAdministrators: ylläpitäjä: 236, Ari Kontiainen: 1116
© Simple:Press —
Register
Offline
