08:59
17.2.2006
Offlinehttp://www.iltasanomat.fi/uuti…..id=1383639
Tämähän on hyvää mainosta :/ Ja pian varmaan alkaa keskustelu jousien vaarallisuudesta ja siitä, että ne pitää saada luvanvaraisiksi. Ei hyvää päivää…
To-del-la murheellinen tapaus, etenkin inhimilliseltä kannalta. Voi olla, että aiheuttaa kuohuntaa myös jousiaseiden ympärillä käytävään keskusteluun.
Mitä sitten tulee mahdollisiin luvanvaraisuuskeskusteluihin, pohdin sitä parilta kannalta. Periaatteessa minulla ei olisi mitään sitä vastaan, vaikka tokihan siitä hieman ylimääräistä harmia koituisikin. Lisäksi asia olisi jonkin verran hankala käytännössä etenkin primitiivijousien kohdalla. Ja – tokko lupamenettely tuollaisia vahingontekoja edes estäisi.
Toisaalta, mikäli kaikki välineet, joilla voi joltakin hengen riistää pistettäisiin luvanvaraiseksi, pitäisi aseenkantoluvat hakea kirveille, puukoille, autoille – ja nyrkeille…
1 Guest(s)
Register