08:50
30.3.2014
OfflineNiin, eli nyt nuoliteline jousen sivussa aiheuttaa myös sivulla kallistumisen, niin koean yhyttää jostain stabilisaattoria mitä voisi säätää myös sivusuunnassa. Tai stabilisaattorin offset vartta, sekin jo riittäisi mainiosta, vai pitääkö se ruveta itse vääntämään? 🙂
Näyttäisi, että ei metsästykseen tarkoitetuille löydy, vaan ainoastaan ratajousille.
07:23
8.9.2012
OfflineTuommonen ois kaupan.http://www.jousimetsastys.fi/w…..pic=3160.0
07:24
22.2.2010
OfflineLöytyy hyvinkin. Muillakin valmistajilla on vastaavia malleja, mutta Fusea näkee kentällä eniten. Viperilla on myös vastaavaa. Sidebar adapter nimellä löytyy sitten pelkkiä sivupalikoita, monelta valmistajalta. Alla yksi esimerkki, alimmainen malli.
http://www.fusearchery.com/sta…..ladehunter
lisää kuvia
07:24
22.2.2010
Offline12:46
31.1.2006
OfflineTollainen 'peruslätkä' on aika hyvä ja sillä saa riittävän monipuolisesti säädön tehtyä. Eikä ole 'sidottu' mihinkään tiettyyn stabiin.
07:35
15.8.2011
OfflineTuo Fivics/Soma on kyllä hyvä – nuo kolme pinnassa olevaa reikää on jo valmiiksi kierteillä, eli ei tartte muttereita miettiä stabien/painojen perään. Mulla on Sherwoodshopista ostettuja kierretapillisia metallipainoja "kourallinen" joita voi sitten parraimmillaan vaikka kolme ruuvata kiinni tuohon että saa vastapainoa tähtäimelle&nuolitelineelle. Nyt taitaa olla yksi isohko paino tuolla päässä ja sitten ruuvattava Bowjax vaimennin siinä viereisessä reiässä.
-pjt
09:51
22.2.2010
Offline12:45
17.6.2013
OfflineFATarchery FB sivuillakin näkyvä https://www.jvd.nl/product/317…..lance.html voisi olla yksi vaihtoehto. On vain pirun tyyriin oloinen tuo halvempikin versio.
09:20
8.9.2012
Offline12:38
26.7.2012
Offline02:35
8.9.2012
Offline04:31
17.2.2006
Offline http://www.jousimetsastys.fi/w…..2#msg10822
Tuossa keskustelussa on stabin ja lisäpainon kierre mainittu..
02:34
31.1.2006
OfflineEn nyt muista, mitä tuo palikka maksoi, mutta epäilen, että hinnalla tuskin saa kelvollista kierretappia…. Saati sitten muita vermeitä, joita palikan tekoon tarvitaan.
Tietysti tolla palikalla voisi perustella pylväsporakoneen, smirkelin, rälläkän, kierretapin, cobolttiterien ……. hankintaa. Äkkiä siihen satasen saa kulumaan.8)
03:42
8.9.2012
Offline1 Guest(s)
Register