11:29
10.10.2009
OfflinePalokassa Jyväskylässä olis paikka josta saisi säkityshinnalla (10 kahvikassaan) polyesterikuitupaloja viljasälin täytteeksi, toimii revittynä kuin lampaan villa, paitsi ei haise. 😮 1 annos riittää melkein kahteen viljasäkkiin.
Jos kiinnostaa, niin minulta saa puhno tai emailin
Pekka 0500 647993
11:00
10.10.2009
OfflineMoi.
Tein muutaman säkin (viljasäkki) jönka täytin revityillä polyesterikuidun palasilla. Toimii sitä paremmin mitä pienemmäksi saa silputtua. Nuolet ovat helppo irroittaa. Pietro voi myös kommentoida omia kokemuksiaan. Ekat tuli laiskuuttani silputtua huonosti. Satsista sain 3 säkkiä tehtyä.
Tuolta voi kysellä
Jari Valkonen l Työnjohtaja
Ilmastoinnin liiketoiminta-alue
Oy Lindab Ab l Helmintie 8-10 l FI-40250 JYVÄSKYLÄ
Phone +358 (0)20 785 1010
Fax +358 (0)20 7229 671
GSM +358 (0)440 619 995
11:53
26.7.2012
OfflineToimii hyvin, syksyllä tuli aika paljon mökillä siihen ammuttua.
55# Hoyttilaisella ei ollu ongelmia että ois läpi karannu,
Samote 60# Diamondilla ei karkaillu. Yksi hyvä puoli mikä noissa
kanssa on, niin on kohtuu kevyitä. Tytönkummi vei sen Pirkammaalle
syksyllä ja käsittääkseni ollu sillä talven ykköspakkana ja ei ole ainakaan
valitellu mitään joten oletan että toimii 😀
1 Guest(s)
Register