http://www.nrk.no/nyheter/norg…../1.7815934
03:49
27.5.2011
Offline04:29
20.10.2009
Offline04:29
20.10.2009
OfflineGooglen translaattori sai tuosta luettavanoloista:
http://translate.google.com/tr…..38;act=url
07:32
20.10.2009
OfflineNo nyt on 2 vuotta reilusti vierähtänyt ensimmäisestä kommentista ja tilanne on nyt melkein sama. Hallitus on vaihtunut ei tiedä onko siitä apua, edellinen ministeri oli sitä mieltä että muun maailman kokemus ei ollut tarpeeksi ja halusi lisäselvityksen jousi/nuoli yhdistelmän kykystä tappaa riistaa…luvan siihen voi antaa koe-eläin komitea ja se on evännyt luvan. luonto ja riistahallinto on valittanut päätöksestä elintarvikehallinnolle joka myös on evännyt valituksen. Tässä yhdeydessä ei voi olla mainitsematta että eläinten oikeuksien puolesta puhuvien yhdistyksien johtokunnassa olevat henkilöt on vahvasti edustettu esim koe-eläin komiteassa. Pikkupoikana kun mentiin kattomaan sapkon matseja aidan yli hypättiin ja juostiin katsomoon piiloon järkkäreitä ja kysymys oli, mikä on tilanne? :/
Register

