Tilaaminen Jenkeistä (Lancaster Archery)|Ulkomailta|SJML keskustelufoorumi|jousimetsastys.fi

Avatar
Please consider registering
Guest
sp_Registration Register
Advanced Search
Forum Scope


Osuma



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed sp_TopicIcon
Tilaaminen Jenkeistä (Lancaster Archery)
14.8.2016
11:58
Avatar
Viller
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 9
Member Since:
26.5.2016
sp_UserOfflineSmall Offline

Hellurei!

Tässä ois tarkotuksena pistää isompi pompsi tavaraa tilaukseen itelle, ja näkkyis olevan tuo Lancaster Archery, josta nämä kaikki tavarat löytysivät kerralla ja huomattavasti halvemmilla hinnoilla, kuin että jos tilaisi tietyn tuotteen sieltä ja toisen täältä..

Jotakin juttua Lancaster Archerysta on forumilla, mutta monen vuoden takaisia.. Kaipaisin siis TUOREITA kokemuksia kyseisestä puljusta.. Miten homma toiminu, kauan kesti saada kamppeet, joutuiko tullissa odottelemaan ja jos joutu niin kuinka pitkään, paljonko suurin piirtein oli tullimaksut jne..?

Kiitoksia etukäteen! 🙂

14.8.2016
03:53
Avatar
timo levä
Kärsämäki
Vakituinen keskustelija
Members

SJML hallitus
Forum Posts: 580
Member Since:
13.1.2008
sp_UserOfflineSmall Offline
25808sp_Permalink sp_Print

Lancasterilta oon tilannut useita kertoja vuosien aikana. Hinnat olleet edullisia. En ole nyt vuoteen tilannut, niin en tiedä dollarin kurssista. Tullia menee ainakin alvn verran ja jousiammuntatarvikkeiden vero jota en muista muttei kai ole muuttunut vuodessa mihinkään. Eli dollarin kurssi suhteessa euroon vaikuttaa eniten. Lancasterin lähetyskulut suomeen olleet halvimpien joukossa

16.8.2016
02:26
Avatar
etela
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 21
Member Since:
30.8.2007
sp_UserOfflineSmall Offline
25813sp_Permalink sp_Print

Olen tilannut jonkun verran taljajousitavaraa Lancasterista, hyvin on aina toiminut ja enkä ole nähnyt mitään negatiivista palautetta kyseisestä yrityksestä. Itse en tilaisi mistään muualta, ainakaan USA:sta.

Heidän nettisivuilta näkee varastosaldot ja tavaraa on hyllyssä niin se lähtee parin päivän sisällä. Riippuen postitustavasta menee helposti 2-3 viikkoa ennen kuin paketti on kotona.

Jousitavaroista menee ALV + vero (jotain 2.5 %).

16.8.2016
04:56
Avatar
jonex
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 379
Member Since:
8.9.2012
sp_UserOfflineSmall Offline
25819sp_Permalink sp_Print

Lancasterista ei tullu tilattua ku kerran sulkia, kun muualta niitä ei saanut. Kaikki muut kerrat olen tilannut bowhunttersuperstoresta ja bowhuntersupplystoresta, eikä mitään moitittavaa. N. Viikossa tulee suomeen ja N.2.5vk niin tulee kotio ovelle tai riippuen miten tulli panttaa 😮

16.8.2016
06:13
Avatar
timo levä
Kärsämäki
Vakituinen keskustelija
Members

SJML hallitus
Forum Posts: 580
Member Since:
13.1.2008
sp_UserOfflineSmall Offline
25821sp_Permalink sp_Print

Pisin toim aika lancasterilta muistaakseni 2vk tilauksesta käsissä. Nopein 5 päivää

16.8.2016
07:27
Avatar
Viller
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 9
Member Since:
26.5.2016
sp_UserOfflineSmall Offline
25824sp_Permalink sp_Print

Kiitoksia vastauksista! Soittelin kans tulliin ite ja kyselin noista veroista.. Aseet ja asetarvikkeet alle menee kuulema ja tullimaksua mennee 2,7 % plus alv 24.. ei paha 🙂

Eilen pistin tavarat tilaukseen, tässä nyt sitten ootellaan.. 🙂

16.8.2016
07:28
Avatar
Viller
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 9
Member Since:
26.5.2016
sp_UserOfflineSmall Offline
25825sp_Permalink sp_Print

Ja suosiolla pistin nopeimman mahdollisen toimitusajan (3-10 days).. ei ollu ku muutaman euron hintaero nii sama oli laittaa 🙂

16.8.2016
08:11
Avatar
jonex
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 379
Member Since:
8.9.2012
sp_UserOfflineSmall Offline
25826sp_Permalink sp_Print

Kiitoksia vastauksista! Soittelin kans tulliin ite ja kyselin noista veroista.. Aseet ja asetarvikkeet alle menee kuulema ja tullimaksua mennee 2,7 % plus alv 24.. ei paha 🙂

Eilen pistin tavarat tilaukseen, tässä nyt sitten ootellaan.. 🙂

No ei paha jos haluaa maksaa enemmän mitä suomalaiselta myyjältä ;D riippuen tietenkin mitä tilaa 8)

17.8.2016
06:52
Avatar
Kiul
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 854
Member Since:
31.1.2006
sp_UserOfflineSmall Offline
25827sp_Permalink sp_Print

Kiitoksia vastauksista! Soittelin kans tulliin ite ja kyselin noista veroista.. Aseet ja asetarvikkeet alle menee kuulema ja tullimaksua mennee 2,7 % plus alv 24.. ei paha 🙂

Eilen pistin tavarat tilaukseen, tässä nyt sitten ootellaan.. 🙂

Minä olen kyllä tullannut urheiluvälineiksi, ryhmä 95. Aseet ja asetarvikkeet on ihan toinen juttu eikä sieltä löydy jousille ja jousitarvikkeille sopivaa ryhmää minun mielestäni.

17.8.2016
08:18
Avatar
MPKO
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 126
Member Since:
19.9.2014
sp_UserOfflineSmall Offline
25828sp_Permalink sp_Print

Sieltä löytyy jousiammunta välineet muistaakseni vapaa aika tai harrastusten alta…

17.8.2016
05:27
Avatar
Sinkkari
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 82
Member Since:
7.4.2013
sp_UserOfflineSmall Offline
25830sp_Permalink sp_Print

27 pinnaa kun laskee päälle niin ollaan aika lähellä totuutta. Lancaster archerysta tilannut vuosia säännöllisesti. Ei mitään moitteen sijaa, loistava putiikki.

18.8.2016
12:01
Avatar
Viller
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 9
Member Since:
26.5.2016
sp_UserOfflineSmall Offline
25831sp_Permalink sp_Print

Kiitoksia vastauksista! Soittelin kans tulliin ite ja kyselin noista veroista.. Aseet ja asetarvikkeet alle menee kuulema ja tullimaksua mennee 2,7 % plus alv 24.. ei paha 🙂

Eilen pistin tavarat tilaukseen, tässä nyt sitten ootellaan.. 🙂

No ei paha jos haluaa maksaa enemmän mitä suomalaiselta myyjältä ;D riippuen tietenkin mitä tilaa 8)

Lancasterilta löyty ne kaikki tavarat mitkä tarvitsin.. Jos ois ruvennu ripottelemaan eri liikkeisiin ja nettikauppoihin, niin hinta ois tullu moninkertaiseksi.. Vrt Bohning torni sulituslaite makso suomalaisessa verkkokaupassa 107 €, lancasterilla noin 58 €.. Lisäksi tarvin laukaisulaitteen, joka ois maksanu suomessa noin 90 €, lancasterilla sen päälle 50..

Tulleehan tuossa tietenki ne verot päälle, mutta kaiken kaikkiaan halvemmalla pääsin ja huomattavasti pienemmällä vaivalla, kun sai kaikki kamppeet tilattua samasta paikasta.. 🙂

18.8.2016
12:03
Avatar
Viller
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 9
Member Since:
26.5.2016
sp_UserOfflineSmall Offline
25832sp_Permalink sp_Print

Ja ainaki tullin kaveri sano, että ne menee siihe ase ja asetarvikkeet alle.. Noh, saapi nähä sitte ku lasku tullee 🙂

18.8.2016
03:23
Avatar
pastorisilli
Hämeenlinna
Vakituinen keskustelija
Members

SJML hallitus
Forum Posts: 335
Member Since:
27.3.2011
sp_UserOfflineSmall Offline
25833sp_Permalink sp_Print

Ja mitään laskuahan ei tule, vain saapumisilmoitus. Ja jousiammuntavälineille on oma kategoriansa.

19.8.2016
10:20
Avatar
Tupi
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 27
Member Since:
7.4.2014
sp_UserOfflineSmall Offline
25841sp_Permalink sp_Print

Ite oon suosinu tuota huntersfriendiä. Danalle ku laittaa spostia mitä haluaa nii se hoitaa homman. Hinnat on mun mielestä ollu ihan kilpailukykyset ja jos käy paikan päällä niin saa vielä hyvää palvelua.

http://www.huntersfriend.eu/en…..act-en.htm

19.8.2016
05:39
Avatar
Viller
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 9
Member Since:
26.5.2016
sp_UserOfflineSmall Offline
25845sp_Permalink sp_Print

Joo Hunters friendiltä Danalta tilasinkin jousen jo tässä alkukesästä ja aivan hemmetin hyvin toimi homma kyllä! Tällä kertaa sieltä ei vaan löytyny kaikkia kamppeita mitä tarvitsin niin päädyin tilaamaan muualta.. 🙂

24.8.2016
04:04
Avatar
Viller
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 9
Member Since:
26.5.2016
sp_UserOfflineSmall Offline
25858sp_Permalink sp_Print

Dodii ei siinä menny ku reipas viikko tilauksesta ku paketti lähti jenkeistä, kävi tullauksen läpi ja saapui kotiovelle! 😀

Forum Timezone: Europe/Helsinki
Most Users Ever Online: 540
Currently Online:
Guest(s) 17
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
heka: 1024
Arzaan: 933
Kiul: 854
Arto_Y: 741
Pikkuhannu: 621
timo levä: 580
Piedro: 573
Mika_R: 528
Antti Saarenmaa: 464
jonex: 379
Member Stats:
Guest Posters: 1
Members: 3358
Moderators: 0
Admins: 2
Forum Stats:
Groups: 6
Forums: 37
Topics: 4592
Posts: 27181
Newest Members:
Xunzo, Tii, Randaaz, sofiawiayz, liamdcrip, AliaWaite, TommiPKM, jurgennxs840420, lidiagaribay99, kaylenegirardin
Administrators: ylläpitäjä: 236, Ari Kontiainen: 1116