11:58
26.5.2016
OfflineHellurei!
Tässä ois tarkotuksena pistää isompi pompsi tavaraa tilaukseen itelle, ja näkkyis olevan tuo Lancaster Archery, josta nämä kaikki tavarat löytysivät kerralla ja huomattavasti halvemmilla hinnoilla, kuin että jos tilaisi tietyn tuotteen sieltä ja toisen täältä..
Jotakin juttua Lancaster Archerysta on forumilla, mutta monen vuoden takaisia.. Kaipaisin siis TUOREITA kokemuksia kyseisestä puljusta.. Miten homma toiminu, kauan kesti saada kamppeet, joutuiko tullissa odottelemaan ja jos joutu niin kuinka pitkään, paljonko suurin piirtein oli tullimaksut jne..?
Kiitoksia etukäteen! 🙂
03:53
SJML hallitus
13.1.2008
OfflineLancasterilta oon tilannut useita kertoja vuosien aikana. Hinnat olleet edullisia. En ole nyt vuoteen tilannut, niin en tiedä dollarin kurssista. Tullia menee ainakin alvn verran ja jousiammuntatarvikkeiden vero jota en muista muttei kai ole muuttunut vuodessa mihinkään. Eli dollarin kurssi suhteessa euroon vaikuttaa eniten. Lancasterin lähetyskulut suomeen olleet halvimpien joukossa
Olen tilannut jonkun verran taljajousitavaraa Lancasterista, hyvin on aina toiminut ja enkä ole nähnyt mitään negatiivista palautetta kyseisestä yrityksestä. Itse en tilaisi mistään muualta, ainakaan USA:sta.
Heidän nettisivuilta näkee varastosaldot ja tavaraa on hyllyssä niin se lähtee parin päivän sisällä. Riippuen postitustavasta menee helposti 2-3 viikkoa ennen kuin paketti on kotona.
Jousitavaroista menee ALV + vero (jotain 2.5 %).
04:56
8.9.2012
Offline06:13
SJML hallitus
13.1.2008
Offline08:11
8.9.2012
OfflineKiitoksia vastauksista! Soittelin kans tulliin ite ja kyselin noista veroista.. Aseet ja asetarvikkeet alle menee kuulema ja tullimaksua mennee 2,7 % plus alv 24.. ei paha 🙂
Eilen pistin tavarat tilaukseen, tässä nyt sitten ootellaan.. 🙂
No ei paha jos haluaa maksaa enemmän mitä suomalaiselta myyjältä ;D riippuen tietenkin mitä tilaa 8)
06:52
31.1.2006
OfflineKiitoksia vastauksista! Soittelin kans tulliin ite ja kyselin noista veroista.. Aseet ja asetarvikkeet alle menee kuulema ja tullimaksua mennee 2,7 % plus alv 24.. ei paha 🙂
Eilen pistin tavarat tilaukseen, tässä nyt sitten ootellaan.. 🙂
Minä olen kyllä tullannut urheiluvälineiksi, ryhmä 95. Aseet ja asetarvikkeet on ihan toinen juttu eikä sieltä löydy jousille ja jousitarvikkeille sopivaa ryhmää minun mielestäni.
12:01
26.5.2016
OfflineKiitoksia vastauksista! Soittelin kans tulliin ite ja kyselin noista veroista.. Aseet ja asetarvikkeet alle menee kuulema ja tullimaksua mennee 2,7 % plus alv 24.. ei paha 🙂
Eilen pistin tavarat tilaukseen, tässä nyt sitten ootellaan.. 🙂
No ei paha jos haluaa maksaa enemmän mitä suomalaiselta myyjältä ;D riippuen tietenkin mitä tilaa 8)
Lancasterilta löyty ne kaikki tavarat mitkä tarvitsin.. Jos ois ruvennu ripottelemaan eri liikkeisiin ja nettikauppoihin, niin hinta ois tullu moninkertaiseksi.. Vrt Bohning torni sulituslaite makso suomalaisessa verkkokaupassa 107 €, lancasterilla noin 58 €.. Lisäksi tarvin laukaisulaitteen, joka ois maksanu suomessa noin 90 €, lancasterilla sen päälle 50..
Tulleehan tuossa tietenki ne verot päälle, mutta kaiken kaikkiaan halvemmalla pääsin ja huomattavasti pienemmällä vaivalla, kun sai kaikki kamppeet tilattua samasta paikasta.. 🙂
03:23
SJML hallitus
27.3.2011
Offline10:20
7.4.2014
OfflineIte oon suosinu tuota huntersfriendiä. Danalle ku laittaa spostia mitä haluaa nii se hoitaa homman. Hinnat on mun mielestä ollu ihan kilpailukykyset ja jos käy paikan päällä niin saa vielä hyvää palvelua.
1 Guest(s)
Register