10.6.2015
05:28
05:28
To87
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 4
Member Since:
2.3.2015
2.3.2015
OfflineTäytyy kirjoittaa tänne niin ei kukaan muu astu ansaa. Eli tilasin kyseisestä putiikista vaistojousen ensimmäisen viesti laitoin 2 viikon odottelun jälkeen kun verkkokaupan sivulla ei status muuttunut. No ei tietenkää vastannu viestiin, tämän jälkeen laitoin spostia ja käytin sivun yhteydenotto kenttää usempaan kertaa. Kunnes 50 päivää menny laitoin vimmeisen viestin että aukaisen claimin paypalin sivulla, ei vastausta vieläkään, 60 päivää tein claim in jonka päivitin 18 päivän jälkeen paypal claimiksi. Noin kahden viikon jälkeen paypal ilmoitti palauttavansa koko summan takaisin.
Forum Timezone: Europe/Helsinki
Most Users Ever Online: 540
Currently Online:
Guest(s) 18
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
1 Guest(s)
Top Posters:
heka: 1024
Arzaan: 933
Kiul: 854
Arto_Y: 741
Pikkuhannu: 621
timo levä: 580
Piedro: 573
Mika_R: 528
Antti Saarenmaa: 464
jonex: 379
Member Stats:
Guest Posters: 1
Members: 3358
Moderators: 0
Admins: 2
Forum Stats:
Groups: 6
Forums: 37
Topics: 4592
Posts: 27181
Newest Members:
Xunzo, Tii, Randaaz, sofiawiayz, liamdcrip, AliaWaite, TommiPKM, jurgennxs840420, lidiagaribay99, kaylenegirardinAdministrators: ylläpitäjä: 236, Ari Kontiainen: 1116
© Simple:Press —
Register