11:01
10.5.2014
OfflineTerve.
Taljaa olen jo vuosia suunnitellut, muutama vuosi sitten olin jo tehdäkkin kaupat kotimaisen myyjän kanssa mutta jätin kuitenkin hankkimatta, kun en oikein mieleistä löytänyt.
Nyt taas kaivellut kaikki kotimaiset nettikaupat läpi ja valmistajilta selaillut jousia, yks mikä herättää kiinnostuksen ja siitä jo
Hunter´s Friend:lle laitoinkin mailia, niin tuo PSE Verge Skullworks #60.
Oma vetopituus on mittaamalla 26.7" joten oman järkeilyn mukaan kyseisessä jousessa riittäisi varat ja siitä saisi lähes kaiken irti, toisin kuin vaikka 25-30" säädettävästä.
Taljalla olen muutaman kerran kokeillut ja tämän palsta pariin otteeseen lukenut lähes kannesta kanteen.
Soita tutorille ja mene kauppaan kokeilemaan vinkit on siis tuttuja, lähinnä siksi asiasta kirjoitan että jos kuitenkin löytyy muita vaihtoehtoja jouseksi, tai jos joku epäilee että vetopituus jää lyhyeksi niin sitäkin voidaan pohtia.
03:18
30.7.2007
OfflineLuulis oleva helpompi myydä jousi jossa veto on välillä 25-30"…jos ei olekkaan oma laji.
En tiedä oletko jo pituuskasvusi ohittanut? Joten jos kasvua on vielä odotettavissa ,nii silloin tuo vetopituus väli olis parempi (25-30)
Nää on mun aatoksia muut voi lisäillä omat kommentit
Mut jos on hajua lajista ja tietää mitä haluaa nii, sitten vaa kii ja nautinnollisen lajin pariin tere tulemast.
Tutorit antaa kyllä mielellään apuja jousen hommaamises,et sinällänsä rahat säästyy ettei mene arpapeliks 😉
03:47
10.5.2014
OfflinePituuskasvu tais loppua noin 20 vutta sitten, henkinen ehkä samoihin aikoihin..
Ihan vaan itselle tuota jousta, kuuluu samaan sarjaan kuin bassokitara eli ei myytävänä.
Tuohon Vergeen nyt päädyin ja odottelen kauppiaalta mailia, jotta tietää mitä arvaillaan toimitusajaksi.
Täytyy odotellessa alkaa katselemaan pikasäädettävää 1-pinnistä ja katoavaa nuolihyllyä..
1 Guest(s)
Register