New 2012 Bear Archery Carnage Bow|Jouset|SJML keskustelufoorumi|jousimetsastys.fi

Avatar
Please consider registering
Guest
sp_Registration Register
Advanced Search
Forum Scope


Osuma



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed sp_TopicIcon
New 2012 Bear Archery Carnage Bow
17.12.2012
10:39
Avatar
hepe75
Kuikka
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 224
Member Since:
9.6.2009
sp_UserOfflineSmall Offline

uusi jousi kummitellut jo kesästä asti mielessä, ja ajatus on kypsynyt nyt osto päätökseen…

eli käyttö kokemuksia? saako rahoilleen vastinetta?

17.12.2012
03:57
Avatar
Piedro
Keski-Suomi
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 573
Member Since:
26.7.2012
sp_UserOfflineSmall Offline
13059sp_Permalink sp_Print

Ihan siisti jousi, mulla se oli kanssa yhtenä vaihto-ehtona mutta vetopituus
Ei riittänyt. En ainakaan pahempia haukkuja löytänyt siitä ulkomaan foorumeiltakaan.
Jossain oli että alkuperäiset jänteet ois aika venyvää sorttia, mutta muuten kehuvat
Että on ihan pätevä peli.

17.12.2012
04:16
Avatar
Arzaan
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 933
Member Since:
22.2.2010
sp_UserOfflineSmall Offline
13060sp_Permalink sp_Print

Se ikuinen prässäys ongelma sen kans tulee, mutta metallimiehenähän sä väsäät itelles äkkiä penkkiprässin millä saat tuonkin prässättyä..Smile

17.12.2012
08:21
Avatar
jopo
lapua
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 56
Member Since:
11.11.2009
sp_UserOfflineSmall Offline
13061sp_Permalink sp_Print

hyvä ja tasapainoinen jousi.. ainut – on liian paksu kahva ittelle mutta sen saa helpolla muutettua. aluksi oli ongelmia cam leanin kans ,tarttui naru kaapelirullien taakse mutta ””kiitoksia kauhajoelle” se saatiin korjattua.

entiseen assaultiin verrattuna aivan eri planeetalta, vaikkei sekään huono ollut.

itte en ainakaan ole katunut ostopäätöstä.

18.12.2012
09:27
Avatar
Pikkuhannu
Tikkakoski
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 621
Member Since:
10.8.2007
sp_UserOfflineSmall Offline
13065sp_Permalink sp_Print

Kuinka paljon eroaa Attackista, paitsi kaapeliohjain näyttää olevan pikaisella googletuksella erilainen?

Attackkiin ainakin olen enemmän kuin tyytyväinen ollut, ainoa harmaita hiuksia tuottava on juurikin prässäys, onneksi sitä ei kai kovin usein tartte harrastaa.

19.12.2012
02:59
Avatar
Markok
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 150
Member Since:
17.2.2006
sp_UserOfflineSmall Offline
13080sp_Permalink sp_Print

”Bear master”illahan tuo onnistuu prässäysLaugh

19.12.2012
04:05
Avatar
jopo
lapua
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 56
Member Since:
11.11.2009
sp_UserOfflineSmall Offline
13081sp_Permalink sp_Print

eipä siinä taida olla paljoa eroa, olisko akseliväli vähä  piree , mut aika pieniä muutoksia.muuten. ny oli tullu uuretki bearit saksanmaalle… eikä ollu kovin kalliitakaan.

mikäs tää bear master on?

19.12.2012
06:50
Avatar
Pikkuhannu
Tikkakoski
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 621
Member Since:
10.8.2007
sp_UserOfflineSmall Offline
13084sp_Permalink sp_Print

Bowmasteriin saa adapterin ylitaipuville lavoille, mutta ainakaan Bearin nettisivujen mukaan ei käy Attackille.
Pec-press käy kenttäprässeistä, mutta en tähän hätään löytänyt edes hintaa ko värkille.

Mm. EZ-press toimii, mutta hintaakin 400 $…

Itse tehtävä, niin tulee mieleinen.

19.12.2012
07:42
Avatar
ekku
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 114
Member Since:
28.6.2010
sp_UserOfflineSmall Offline
13086sp_Permalink sp_Print

jopo kirjoitti:

eipä siinä taida olla paljoa eroa, olisko akseliväli vähä  piree , mut aika pieniä muutoksia.muuten. ny oli tullu uuretki bearit saksanmaalle… eikä ollu kovin kalliitakaan.

mikäs tää bear master on?

 

”Bear masterilla” ne sinun bearisi pyörätkin pauli oikas kun kauhajoella piipahdit, ja taitaapa sinulla olla siitä kuviakinWink

19.12.2012
07:44
Avatar
Arzaan
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 933
Member Since:
22.2.2010
sp_UserOfflineSmall Offline
13087sp_Permalink sp_Print

Pikkuhannu kirjoitti:

Bowmasteriin saa adapterin ylitaipuville lavoille, mutta ainakaan Bearin nettisivujen mukaan ei käy Attackille.
Pec-press käy kenttäprässeistä, mutta en tähän hätään löytänyt edes hintaa ko värkille.

Mm. EZ-press toimii, mutta hintaakin 400 $…

Itse tehtävä, niin tulee mieleinen.

Nuo adapterit on tarkoitettu lavoille, mitkä taipuu ”yli” vaakatason vasta virityksen yhteydessä. Ei sellasille mitkä ovat jo lepoasennossa yli vaakatason, esim. Bear Attack, carnage jne. Boukkarin insanity, invasion. Pse evot yms. Ainakaan Bearin eikä Pse:n lavoissa nuo adapterit pysy kun prässiä alkaa kiristää, alkavat heti liukua pois paikoiltaan. Tässä on jousi valmistajat saaneet hyvät voitelurahat prässien valmistajilta. Tuosta Pec-perssistä en tiedä kun ei googlettamallakaan löydy tietoa, enkä ole koskaan kuullutkaan moisesta?

19.12.2012
08:03
Avatar
Pikkuhannu
Tikkakoski
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 621
Member Since:
10.8.2007
sp_UserOfflineSmall Offline
13088sp_Permalink sp_Print

http://www.beararcheryproducts…..e/bowpress

Tuossapa valmistajan sivulta ohjeet ja lisää infoa prässeistä.

19.12.2012
08:30
Avatar
hepe75
Kuikka
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 224
Member Since:
9.6.2009
sp_UserOfflineSmall Offline
13089sp_Permalink sp_Print

no nyt onkin hankala juttu, ei tunnu tätä mallia löytyvän suomesta vasurina ollenkaan Yell

täytyy jatkaa katselua…

19.12.2012
09:41
Avatar
Arzaan
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 933
Member Since:
22.2.2010
sp_UserOfflineSmall Offline
13091sp_Permalink sp_Print

Pikkuhannu kirjoitti:

http://www.beararcheryproducts…..e/bowpress

Tuossapa valmistajan sivulta ohjeet ja lisää infoa prässeistä.

Niiiin se oli pAc-press eikä pec-press..no enivei ei siitä silti oikein mitään tietoa mistään löydy. Joku huono kuva minkä perusteella ei ole kauhean kenttäkelpoinen. Bowmasteristahan sanovat ettei juurikaan Attackiin ja Carnageen käy..jännä miten vähän noita matkaprässejä on markkinoilla….tää nyt meni taas ohi aiheen..

20.12.2012
02:07
Avatar
pe.kka
Jkl
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 202
Member Since:
10.10.2009
sp_UserOfflineSmall Offline
13095sp_Permalink sp_Print

Moi.

Halpa matkaprässi, voisi käydä joihinkin jousiin. Muuntelemalla naruja ei tavalla lapojen päähän saanee lisää käyttökohteita.

http://www.archerytalk.com/vb/…..?t=1103811

-pekka-

20.12.2012
08:43
Avatar
Piedro
Keski-Suomi
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 573
Member Since:
26.7.2012
sp_UserOfflineSmall Offline
13097sp_Permalink sp_Print

Tosi hyvä idea joltakin, eikä maksa paljoaLaugh

20.12.2012
10:06
Avatar
Artsi
Tampere
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 236
Member Since:
31.1.2006
sp_UserOfflineSmall Offline
13098sp_Permalink sp_Print

Moro!

Näytti prässi olevan kehitetty lasten noin 15 paunaiseen jouseen. Ei missään nimessä jäykempiin.

Mitäs jos narut ”lipsahtaa”, tulee tosi rumaa jälkeä.

En TODELLAKAAN kokeilisi aikuisten jousiin!

 

-Arto-

21.12.2012
07:25
Avatar
hepe75
Kuikka
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 224
Member Since:
9.6.2009
sp_UserOfflineSmall Offline
13099sp_Permalink sp_Print

taidan alkaa kallistua tuohon tulevan vuoden malliin Bear Motive 7 

kun tuntuu kohtuuttomalta löytää tuota Carnagea sellaisena kuin sen haluaisi Surprised

kun hintakin on sama ready to hunt paketeilla….(tosin verilöyly olisi katu-uskottavampi nimiWink)

21.12.2012
07:37
Avatar
Arzaan
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 933
Member Since:
22.2.2010
sp_UserOfflineSmall Offline
13100sp_Permalink sp_Print

Niin, enkäihan hirveästi haluaisi laittas kovaa vetoa akseleihin, ei passaa taipua kyllä yhtään. En oo nähny oikeestaan yhtään aikuisten jousta, missä olis niin pitkät tapit lapojen ulkopuolella (molemmissa päissä) että niihin edes teoreettisesti uskaltas tollaset lenkit laittaa. Idea ehkä kaipaa vielä hieman kehittelyä.

21.12.2012
07:54
Avatar
Arzaan
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 933
Member Since:
22.2.2010
sp_UserOfflineSmall Offline
13101sp_Permalink sp_Print

hepe75 kirjoitti:

taidan alkaa kallistua tuohon tulevan vuoden malliin Bear Motive 7 

kun tuntuu kohtuuttomalta löytää tuota Carnagea sellaisena kuin sen haluaisi Surprised

kun hintakin on sama ready to hunt paketeilla….(tosin verilöyly olisi katu-uskottavampi nimiWink)

Jospa se motivoi reenaamaan kisoihin kovemmin..Wink

21.12.2012
10:35
Avatar
hepe75
Kuikka
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 224
Member Since:
9.6.2009
sp_UserOfflineSmall Offline
13103sp_Permalink sp_Print

Motive 7 tilattu

Forum Timezone: Europe/Helsinki
Most Users Ever Online: 540
Currently Online:
Guest(s) 67
Top Posters:
heka: 1024
Arzaan: 933
Kiul: 854
Arto_Y: 741
Pikkuhannu: 621
timo levä: 580
Piedro: 573
Mika_R: 528
Antti Saarenmaa: 464
jonex: 379
Member Stats:
Guest Posters: 1
Members: 3358
Moderators: 0
Admins: 2
Forum Stats:
Groups: 6
Forums: 37
Topics: 4592
Posts: 27181
Newest Members:
Xunzo, Tii, Randaaz, sofiawiayz, liamdcrip, AliaWaite, TommiPKM, jurgennxs840420, lidiagaribay99, kaylenegirardin
Administrators: ylläpitäjä: 236, Ari Kontiainen: 1116