10:39
9.6.2009
Offline03:57
26.7.2012
Offline04:16
22.2.2010
Offline08:21
11.11.2009
Offlinehyvä ja tasapainoinen jousi.. ainut – on liian paksu kahva ittelle mutta sen saa helpolla muutettua. aluksi oli ongelmia cam leanin kans ,tarttui naru kaapelirullien taakse mutta ””kiitoksia kauhajoelle” se saatiin korjattua.
entiseen assaultiin verrattuna aivan eri planeetalta, vaikkei sekään huono ollut.
itte en ainakaan ole katunut ostopäätöstä.
09:27
10.8.2007
Offline04:05
11.11.2009
Offline06:50
10.8.2007
Offline07:42
28.6.2010
Offlinejopo kirjoitti:
eipä siinä taida olla paljoa eroa, olisko akseliväli vähä piree , mut aika pieniä muutoksia.muuten. ny oli tullu uuretki bearit saksanmaalle… eikä ollu kovin kalliitakaan.
mikäs tää bear master on?
”Bear masterilla” ne sinun bearisi pyörätkin pauli oikas kun kauhajoella piipahdit, ja taitaapa sinulla olla siitä kuviakin
07:44
22.2.2010
OfflinePikkuhannu kirjoitti:
Bowmasteriin saa adapterin ylitaipuville lavoille, mutta ainakaan Bearin nettisivujen mukaan ei käy Attackille.
Pec-press käy kenttäprässeistä, mutta en tähän hätään löytänyt edes hintaa ko värkille.Mm. EZ-press toimii, mutta hintaakin 400 $…
Itse tehtävä, niin tulee mieleinen.
Nuo adapterit on tarkoitettu lavoille, mitkä taipuu ”yli” vaakatason vasta virityksen yhteydessä. Ei sellasille mitkä ovat jo lepoasennossa yli vaakatason, esim. Bear Attack, carnage jne. Boukkarin insanity, invasion. Pse evot yms. Ainakaan Bearin eikä Pse:n lavoissa nuo adapterit pysy kun prässiä alkaa kiristää, alkavat heti liukua pois paikoiltaan. Tässä on jousi valmistajat saaneet hyvät voitelurahat prässien valmistajilta. Tuosta Pec-perssistä en tiedä kun ei googlettamallakaan löydy tietoa, enkä ole koskaan kuullutkaan moisesta?
08:03
10.8.2007
Offlinehttp://www.beararcheryproducts…..e/bowpress
Tuossapa valmistajan sivulta ohjeet ja lisää infoa prässeistä.
08:30
9.6.2009
Offline09:41
22.2.2010
OfflinePikkuhannu kirjoitti:
http://www.beararcheryproducts…..e/bowpress
Tuossapa valmistajan sivulta ohjeet ja lisää infoa prässeistä.
Niiiin se oli pAc-press eikä pec-press..no enivei ei siitä silti oikein mitään tietoa mistään löydy. Joku huono kuva minkä perusteella ei ole kauhean kenttäkelpoinen. Bowmasteristahan sanovat ettei juurikaan Attackiin ja Carnageen käy..jännä miten vähän noita matkaprässejä on markkinoilla….tää nyt meni taas ohi aiheen..
02:07
10.10.2009
OfflineMoi.
Halpa matkaprässi, voisi käydä joihinkin jousiin. Muuntelemalla naruja ei tavalla lapojen päähän saanee lisää käyttökohteita.
http://www.archerytalk.com/vb/…..?t=1103811
-pekka-
08:43
26.7.2012
Offline10:06
31.1.2006
Offline07:25
9.6.2009
Offline07:37
22.2.2010
OfflineNiin, enkäihan hirveästi haluaisi laittas kovaa vetoa akseleihin, ei passaa taipua kyllä yhtään. En oo nähny oikeestaan yhtään aikuisten jousta, missä olis niin pitkät tapit lapojen ulkopuolella (molemmissa päissä) että niihin edes teoreettisesti uskaltas tollaset lenkit laittaa. Idea ehkä kaipaa vielä hieman kehittelyä.
07:54
22.2.2010
Offlinehepe75 kirjoitti:
taidan alkaa kallistua tuohon tulevan vuoden malliin Bear Motive 7
kun tuntuu kohtuuttomalta löytää tuota Carnagea sellaisena kuin sen haluaisi
kun hintakin on sama ready to hunt paketeilla….(tosin verilöyly olisi katu-uskottavampi nimi
)
Jospa se motivoi reenaamaan kisoihin kovemmin..
Register



