10:48
18.3.2008
Offlinehepe75 kirjoitti:
taidan alkaa kallistua tuohon tulevan vuoden malliin Bear Motive 7
kun tuntuu kohtuuttomalta löytää tuota Carnagea sellaisena kuin sen haluaisi
kun hintakin on sama ready to hunt paketeilla….(tosin verilöyly olisi katu-uskottavampi nimi
)
Jenkkien tyylitaju ei ehkä aina ole ihan kohdallaan noissa jousten nimissä, ainakaan suomalaisesta näkövinkkelistä katsottuna 
12:22
26.7.2012
Offline06:20
11.11.2009
Offline06:39
9.6.2009
Offline10:34
11.11.2009
Offlineekku kirjoitti:
jopo kirjoitti:
eipä siinä taida olla paljoa eroa, olisko akseliväli vähä piree , mut aika pieniä muutoksia.muuten. ny oli tullu uuretki bearit saksanmaalle… eikä ollu kovin kalliitakaan.
mikäs tää bear master on?
”Bear masterilla” ne sinun bearisi pyörätkin pauli oikas kun kauhajoella piipahdit, ja taitaapa sinulla olla siitä kuviakin
joo, ny tajusin…. 🙂
10:38
11.11.2009
Offline06:42
9.6.2009
Offline09:01
9.6.2009
Offline01:42
26.7.2012
OfflineJos tullasit tullin nettituonnin kautta niin Itella tuo paketin suoraan
kotia, edellyttäen että joku on vastaanottamassa. Jos ketään ei ole kotona
kun postimies käy niin sitte jättää lapun ja vie lähimpään postiin.
Toimittavat muistaakseni 14 pakettina eli tuovat ennen klo: 14.00 paketin.
Kato Itellan seurannasta viikonloppuna että onko paketti lähteny lajitteluun tullista,
jos on niin maanantaina aamupäivällä soi ovikello
04:44
26.7.2012
Offline06:16
9.6.2009
Offline06:23
26.7.2012
Offline
Register

Hinta alkaa kutosella….

