PSE|Sivu 2|Jouset|SJML keskustelufoorumi|jousimetsastys.fi

Avatar
Please consider registering
Guest
sp_Registration Register
Advanced Search
Forum Scope


Osuma



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed sp_TopicIcon
PSE
18.12.2014
04:36
Avatar
Pikkuhannu
Tikkakoski
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 621
Member Since:
10.8.2007
sp_UserOfflineSmall Offline
20663sp_Permalink sp_Print

Mutta kun ei pelkän tangon irroitus auttanut, runko ottaa kaapeliohjaimeen kiinni.
Pse:n insinööriltä paha moka, mutta pieni hyllyn sahailu auttoi, jousta en uskalla sahailla vielä.
Laitanpa kuvan operaatiosta kun ehdin.

Käytetty hylly, joten ei välipaloja, toisekseen sivusäätö olisi joka tapauksessa tullut ongelmalliseksi.

Hylly toimii, jousi toimii, ampujasta en olisi niin varma, joten näillä mennään, kunnes innostun taas kerran hankkimaan uutta… 😮

19.12.2014
09:51
Avatar
Sinkkari
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 82
Member Since:
7.4.2013
sp_UserOfflineSmall Offline
20676sp_Permalink sp_Print

Ite omistan dna:n smooth pullin ja päätin koittaa napin apachen nuolihyllyä. Eihän se tietenkään mahtunut kun runko otti kiinni kaapeliohjuriin. Hetken tuumailin mitä tehdä, mutta ainakin tässä kyseisessä mallissa on myös vaihtoehtoinen asennuspaikka kaapeliohjurille joka on ylempänä. Vaihdoin kaapeliohjurin paikkaa ja homma toimii kuin rasvattu. Ei vaikuttanut camien, kallistukseen, linjaukseen eikä ajoitukseen ohjurin paikan vaihto millään lailla joten oli kaikkineen todella kivuton operaatio.

20.12.2014
11:11
Avatar
Pikkuhannu
Tikkakoski
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 621
Member Since:
10.8.2007
sp_UserOfflineSmall Offline
20680sp_Permalink sp_Print

Lisää ihmettelyä, Blazerit ottaa runkoon, vaikka nuoli on varmasti keskellä jänteen iskulinjaa… Mutta ainakin taulukärjillä niputtaa, saa nähdä miten leikkurit käyttäytyy. Saattaa tulla merkin vaihto kohta mieleen… ;D

Kuvaa hyllyn modifioinnista, jos tabletti suostuu liitteen lataamaan…

[Kuvaa ei löydy]

20.12.2014
12:37
Avatar
hepe75
Kuikka
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 224
Member Since:
9.6.2009
sp_UserOfflineSmall Offline
20682sp_Permalink sp_Print

silmämääräisesti hylly n.10mm liikaa oikealla…
eikös ikkunaleikkauksessa ole keskelle merkattu linja, missä nuolen pitäisi olla?

20.12.2014
01:07
Avatar
Noutaja
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 60
Member Since:
7.1.2014
sp_UserOfflineSmall Offline
20683sp_Permalink sp_Print

Jos Blazerit ottaa runkoon ei hylly todellakaan ole kohdallaan, vaan liikaa oikealla. Kuvan mukaan hylly ei ole linjassa rungossa olevan merkkilinjan kanssa, mutta hyllyssä näyttäisi olevan varaa säätää vasemmalle reilustikin, joten tuo ongelma on helposti korjattu. Tuossa mallissahan ei kaapeli ohjainta voi eri paikkaan siirtää, eikä sitä tietenkään tarvitsisi tehdä muutenkaan.

20.12.2014
01:46
Avatar
Pikkuhannu
Tikkakoski
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 621
Member Since:
10.8.2007
sp_UserOfflineSmall Offline
20684sp_Permalink sp_Print

Eli säätöä vailla. Jänteen mukaan on nyt keskellä, onko jänne siis sivussa?

20.12.2014
02:53
Avatar
Noutaja
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 60
Member Since:
7.1.2014
sp_UserOfflineSmall Offline
20685sp_Permalink sp_Print

Tuskin jänne on sivussa, mutta kun asetat nuolen jänteelle ja seuraat kulkeeko nuoli rungossa olevan merkkilinjan kanssa samansuuntaisesti ja mieluiten niin että nuoli olisi keskellä tuota jousen kahvan yläpuolella olevaa merkkiviivaa.

20.12.2014
02:59
Avatar
Pikkuhannu
Tikkakoski
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 621
Member Since:
10.8.2007
sp_UserOfflineSmall Offline
20686sp_Permalink sp_Print

Nyt on hylly suorassa, eipä tuossa vieläkään liikaa tilaa Blazereille, ehkä juuri ja juuri ohittaa rungon.
Niputtaa kuitenkin. Kunhan löytäisi paremman tähtäimen, Pse:n oma on aika huono ja takatähtäinkin vaihtuu, kunhan prässi löytyy.

Meikäläisen ammuntoihin ihan soiva peli.

20.12.2014
03:54
Avatar
Noutaja
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 60
Member Since:
7.1.2014
sp_UserOfflineSmall Offline
20687sp_Permalink sp_Print

HHA:n yksi pinninen on kokeilemisenarvoinen, hinta alkaen vähän toistasataa.

Forum Timezone: Europe/Helsinki
Most Users Ever Online: 540
Currently Online:
Guest(s) 13
Top Posters:
heka: 1024
Arzaan: 933
Kiul: 854
Arto_Y: 741
Pikkuhannu: 621
timo levä: 580
Piedro: 573
Mika_R: 528
Antti Saarenmaa: 464
jonex: 379
Member Stats:
Guest Posters: 1
Members: 3358
Moderators: 0
Admins: 2
Forum Stats:
Groups: 6
Forums: 37
Topics: 4592
Posts: 27181
Newest Members:
Xunzo, Tii, Randaaz, sofiawiayz, liamdcrip, AliaWaite, TommiPKM, jurgennxs840420, lidiagaribay99, kaylenegirardin
Administrators: ylläpitäjä: 236, Ari Kontiainen: 1116