02:09
8.9.2012
OfflineJouduin mainon uhriksi ja pakotti tilaamaan uuden hoittilaisen. Päädyin 60# defiant turboon.
Siihen kylkiäisiks tulee
axcel accutouch pro
Hamskea versa rest micro
Tight spotin tellinkiä
Ja ds tactical stabi.
Omasta mielestä ehottomasti parhaimman näkönen runko hoitilta mitä on tehtaalta ulos tullu. Ja kaikki puhuu puolesta että ois vielä hyvä ampua 😮
03:41
26.7.2012
Offline04:51
10.12.2010
Offline06:13
8.9.2012
Offline07:24
28.9.2014
OfflineEiköhän sen saa menemään vanhalla prässillä, kunhan virittelee prässin runkoon tapin. Mitä vasten jousi pysyy aloillaan ettei lähe luistaan karkuun. Näin tätä asiaa oon pähkiny :-[. Sittenhän se selviää ku saa jousen käteen. Pystyy vähän paremmin suunnitteleen.
Eli tarkoititko, että prässin runkoon tappi joka menee jousen rungon vierestä ja tapissa oleva stoppari pitää jousen paikallaan? Tai voisihan ne tapit olla molemmissa päissä ::)
Paljonko hintaa Defiantilla?
07:55
8.9.2012
OfflineMeinasin että "keskelle" prässiä tekee tapin mitä voisi liikkuuttaa pysty ja sivusuunnassa. Laittaa vaan oikealla kohalle kun alkaa prässäämään. Eli mikä nyt ikinä oiskaan keskeisesti hyvä "tasanen" kohta missä runko lepäisi. Eikä näin ollen prässätessä karkaisi alta karkuun, vaan vastaisi juurikin siihen tappiin.
Hinta on jotain + tuhat€. Se selviää kun saan laskun 😀
01:05
18.3.2008
Offline01:56
22.2.2010
Offline02:01
18.3.2008
OfflineUlkonäköpiirteitä voi olla monestakin jousesta ja monissa muissakin merkeissä on useasti samankaltaisuuksia lainattau, mutta näissä kahdessa esimerkissä ero löytynee todellisen suorituskyvyn puolelta.. 😉
Totta kai, mutta kumman hyväksi 😀 No joo, mutta kun itselleni nämä muotoiluseikatkin vaikuttavat, niin täytyy todeta, että tällä kertaa ihan asiallista muotilua Hoytilta. Viime vuosina on nähty toisenlaisiakin esimerkkejä.
Sitä todellista suorituskykyäkin on mielenkiintoista päästä testaamaan, kunhan Santtu saa omansa.
02:44
10.12.2010
Offline03:03
18.3.2008
Offline04:04
22.2.2010
Offline04:12
8.9.2012
Offline04:18
18.3.2008
Offline04:32
26.7.2012
Offline04:45
19.12.2010
Offline04:57
22.2.2010
Offline06:19
18.3.2008
Offline07:00
28.9.2014
OfflineLuulisin ettei Hoytista tarvi ainakaan cameja alkaa hiomaan
Defiantin cami näyttää fiksummalle kuin jotkut edeltäjänsä. Varsinkin tuo jänteen loopin tappi vaikuttaa olevan paremmin muotoiltu/sijoitettu kuin vaikka Z5:ssa.
Toivossa on hyvä elää niin pitkään kuin Toivo elää, ja jos Toivo kuolee niin siirrytään Uskoon ;D
07:41
10.12.2010
OfflineLuulisin ettei Hoytista tarvi ainakaan cameja alkaa hiomaan
Defiantin cami näyttää fiksummalle kuin jotkut edeltäjänsä. Varsinkin tuo jänteen loopin tappi vaikuttaa olevan paremmin muotoiltu/sijoitettu kuin vaikka Z5:ssa.
Toivossa on hyvä elää niin pitkään kuin Toivo elää, ja jos Toivo kuolee niin siirrytään Uskoon ;D
Ei oo hoitissa vielä tarvinut cameja hioa ikinä vaan yhessä muussa "vastaavassa" ;D
1 Guest(s)
Register

