Hoyt 2016|Jouset|SJML keskustelufoorumi|jousimetsastys.fi

Avatar
Please consider registering
Guest
sp_Registration Register
Advanced Search
Forum Scope


Osuma



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed sp_TopicIcon
Hoyt 2016
10.11.2015
02:09
Avatar
jonex
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 379
Member Since:
8.9.2012
sp_UserOfflineSmall Offline

Jouduin mainon uhriksi ja pakotti tilaamaan uuden hoittilaisen. Päädyin 60# defiant turboon.
Siihen kylkiäisiks tulee
axcel accutouch pro
Hamskea versa rest micro
Tight spotin tellinkiä
Ja ds tactical stabi.
Omasta mielestä ehottomasti parhaimman näkönen runko hoitilta mitä on tehtaalta ulos tullu. Ja kaikki puhuu puolesta että ois vielä hyvä ampua 😮

10.11.2015
03:41
Avatar
Piedro
Keski-Suomi
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 573
Member Since:
26.7.2012
sp_UserOfflineSmall Offline
23876sp_Permalink sp_Print

Runko on kyllä tosi siistin näkönen 😀

10.11.2015
04:51
Avatar
Santtu_1
Oulunsalo
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 88
Member Since:
10.12.2010
sp_UserOfflineSmall Offline
23877sp_Permalink sp_Print

Itelle tulossa Defiant 30 70# ja siihen kylykeen axcel armortech hd. Makian näkönen pyssy ainakin kuvissa ja vetopituuden säätökin on nykyään järkevä. Ainut mikä mietityttää että millä tuota saa prässättyä?

10.11.2015
06:13
Avatar
jonex
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 379
Member Since:
8.9.2012
sp_UserOfflineSmall Offline
23878sp_Permalink sp_Print

Eiköhän sen saa menemään vanhalla prässillä, kunhan virittelee prässin runkoon tapin. Mitä vasten jousi pysyy aloillaan ettei lähe luistaan karkuun. Näin tätä asiaa oon pähkiny :-[. Sittenhän se selviää ku saa jousen käteen. Pystyy vähän paremmin suunnitteleen.

10.11.2015
07:24
Avatar
Molotow
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 327
Member Since:
28.9.2014
sp_UserOfflineSmall Offline
23879sp_Permalink sp_Print

Eiköhän sen saa menemään vanhalla prässillä, kunhan virittelee prässin runkoon tapin. Mitä vasten jousi pysyy aloillaan ettei lähe luistaan karkuun. Näin tätä asiaa oon pähkiny :-[. Sittenhän se selviää ku saa jousen käteen. Pystyy vähän paremmin suunnitteleen.

Eli tarkoititko, että prässin runkoon tappi joka menee jousen rungon vierestä ja tapissa oleva stoppari pitää jousen paikallaan? Tai voisihan ne tapit olla molemmissa päissä ::)

Paljonko hintaa Defiantilla?

10.11.2015
07:55
Avatar
jonex
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 379
Member Since:
8.9.2012
sp_UserOfflineSmall Offline
23880sp_Permalink sp_Print

Meinasin että "keskelle" prässiä tekee tapin mitä voisi liikkuuttaa pysty ja sivusuunnassa. Laittaa vaan oikealla kohalle kun alkaa prässäämään. Eli mikä nyt ikinä oiskaan keskeisesti hyvä "tasanen" kohta missä runko lepäisi. Eikä näin ollen prässätessä karkaisi alta karkuun, vaan vastaisi juurikin siihen tappiin.
Hinta on jotain + tuhat€. Se selviää kun saan laskun 😀

11.11.2015
01:05
Avatar
Arto_Y
Oulu
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 741
Member Since:
18.3.2008
sp_UserOfflineSmall Offline
23881sp_Permalink sp_Print

Ei tartte ostaa, minulla on jo melkein samanlainen 😉

QUlC5T.jpgImage Enlarger

Hoyt Defiant kuvassa vasemmalla. Oikealla Rytera Alien Nemesis (muutaman vuoden takainen malli).

11.11.2015
01:56
Avatar
Arzaan
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 933
Member Since:
22.2.2010
sp_UserOfflineSmall Offline
23884sp_Permalink sp_Print

Ulkonäköpiirteitä voi olla monestakin jousesta ja monissa muissakin merkeissä on useasti samankaltaisuuksia lainattau, mutta näissä kahdessa esimerkissä ero löytynee todellisen suorituskyvyn puolelta.. 😉

11.11.2015
02:01
Avatar
Arto_Y
Oulu
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 741
Member Since:
18.3.2008
sp_UserOfflineSmall Offline
23885sp_Permalink sp_Print

Ulkonäköpiirteitä voi olla monestakin jousesta ja monissa muissakin merkeissä on useasti samankaltaisuuksia lainattau, mutta näissä kahdessa esimerkissä ero löytynee todellisen suorituskyvyn puolelta.. 😉

Totta kai, mutta kumman hyväksi 😀 No joo, mutta kun itselleni nämä muotoiluseikatkin vaikuttavat, niin täytyy todeta, että tällä kertaa ihan asiallista muotilua Hoytilta. Viime vuosina on nähty toisenlaisiakin esimerkkejä.

Sitä todellista suorituskykyäkin on mielenkiintoista päästä testaamaan, kunhan Santtu saa omansa.

11.11.2015
02:44
Avatar
Santtu_1
Oulunsalo
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 88
Member Since:
10.12.2010
sp_UserOfflineSmall Offline
23886sp_Permalink sp_Print

Luulisin ettei Hoytista tarvi ainakaan cameja alkaa hiomaan

11.11.2015
03:03
Avatar
Arto_Y
Oulu
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 741
Member Since:
18.3.2008
sp_UserOfflineSmall Offline
23887sp_Permalink sp_Print

Luulisin ettei Hoytista tarvi ainakaan cameja alkaa hiomaan

Höh, ei tämä ollut minulta mikään hyökkäys ja Santtuhan tuon yhdennäköisyydenkin huomasi ;D Kyllä se Defiant varmaan hyvä pyssy on.

11.11.2015
04:04
Avatar
Arzaan
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 933
Member Since:
22.2.2010
sp_UserOfflineSmall Offline
23888sp_Permalink sp_Print

Mä tiedän kyllä kumman puolesta menee rahat likoon.. ;D

11.11.2015
04:12
Avatar
jonex
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 379
Member Since:
8.9.2012
sp_UserOfflineSmall Offline
23889sp_Permalink sp_Print

Mä tiedän kyllä kumman puolesta menee rahat likoon.. ;D

Ja minä ;D ;D

11.11.2015
04:18
Avatar
Arto_Y
Oulu
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 741
Member Since:
18.3.2008
sp_UserOfflineSmall Offline
23890sp_Permalink sp_Print

Rauhoittukaa Hoyt-fanit, mitään vertailutestiä sen yhden Jäkkärän Martin Onza 3 vs. Hoyt CRX -testin tapaan ei ole tulossa, Ryteraahan ei ole enää olemassa edes merkkinä 😛

11.11.2015
04:32
Avatar
Piedro
Keski-Suomi
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 573
Member Since:
26.7.2012
sp_UserOfflineSmall Offline
23891sp_Permalink sp_Print

Mä tiedän kyllä kumman puolesta menee rahat likoon.. ;D

Ja minä ;D ;D

Bowtechin?

11.11.2015
04:45
Avatar
Varjaagi
Erittäin aktiivinen keskustelija
Forum Posts: 1150
Member Since:
19.12.2010
sp_UserOfflineSmall Offline
23892sp_Permalink sp_Print

Aijaa..mää luulin että kyse oli Arzanista, Arto Y:stä tai Jonexista joiden puolesta laitetaan rahaa likoon. Joten jätämpä satasen sijoittamatta…. 8)

11.11.2015
04:57
Avatar
Arzaan
Jyväskylä
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 933
Member Since:
22.2.2010
sp_UserOfflineSmall Offline
23893sp_Permalink sp_Print

;D

11.11.2015
06:19
Avatar
Arto_Y
Oulu
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 741
Member Since:
18.3.2008
sp_UserOfflineSmall Offline
23894sp_Permalink sp_Print

Hoyt näyttäisi näissä uusissa malleissaan palanneen perinteisiin lapavaimenninkumeihin? Varmaan ihan fiksu päätös.

11.11.2015
07:00
Avatar
Molotow
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 327
Member Since:
28.9.2014
sp_UserOfflineSmall Offline
23896sp_Permalink sp_Print

Luulisin ettei Hoytista tarvi ainakaan cameja alkaa hiomaan

Defiantin cami näyttää fiksummalle kuin jotkut edeltäjänsä. Varsinkin tuo jänteen loopin tappi vaikuttaa olevan paremmin muotoiltu/sijoitettu kuin vaikka Z5:ssa.
Toivossa on hyvä elää niin pitkään kuin Toivo elää, ja jos Toivo kuolee niin siirrytään Uskoon ;D

11.11.2015
07:41
Avatar
Santtu_1
Oulunsalo
Vakituinen keskustelija
Members
Forum Posts: 88
Member Since:
10.12.2010
sp_UserOfflineSmall Offline
23897sp_Permalink sp_Print

Luulisin ettei Hoytista tarvi ainakaan cameja alkaa hiomaan

Defiantin cami näyttää fiksummalle kuin jotkut edeltäjänsä. Varsinkin tuo jänteen loopin tappi vaikuttaa olevan paremmin muotoiltu/sijoitettu kuin vaikka Z5:ssa.
Toivossa on hyvä elää niin pitkään kuin Toivo elää, ja jos Toivo kuolee niin siirrytään Uskoon ;D

Ei oo hoitissa vielä tarvinut cameja hioa ikinä vaan yhessä muussa "vastaavassa" ;D

Forum Timezone: Europe/Helsinki
Most Users Ever Online: 540
Currently Online:
Guest(s) 10
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
heka: 1024
Arzaan: 933
Kiul: 854
Arto_Y: 741
Pikkuhannu: 621
timo levä: 580
Piedro: 573
Mika_R: 528
Antti Saarenmaa: 464
jonex: 379
Member Stats:
Guest Posters: 1
Members: 3359
Moderators: 0
Admins: 2
Forum Stats:
Groups: 6
Forums: 37
Topics: 4592
Posts: 27182
Newest Members:
Frangoro, Xunzo, Tii, Randaaz, sofiawiayz, liamdcrip, AliaWaite, TommiPKM, jurgennxs840420, lidiagaribay99
Administrators: ylläpitäjä: 236, Ari Kontiainen: 1116