05:43
19.12.2010
Offline10:35
10.12.2010
Offline04:59
8.9.2012
Offline08:05
10.12.2010
Offline05:39
10.12.2010
Offline06:35
8.9.2012
Offline08:16
8.9.2012
Offline10:53
15.12.2015
OfflineEilen tuli tämmönen Carbon Spyder Fx 2016 28" akselivälin omaava kepin lennätin haettua Jormalta Rajajousesta. Muutaman sarjan siinä ammuin ja jousi istu kyllä pirun hyvin hanskaan. Vertailuna oli Xpeditionin Xplorer, jonkun foorumilaisen käytössä liekö aiemmin ollut ;). Molemmat kyllä tuntu pirun hyvältä, mutta voiton vei tuo hoytti. Tämä lähinnä uteliaisuus jousen kokoon nähden ja hiilirunko.
Viikonloppuna pääsee kunnolla testailee, ja lupasin antaa jormalle palautetta, niin miksempä tännekkin sitten.
04:14
21.11.2008
Offline08:11
23.2.2016
Offlineiltoja näin vuoden viimeisenä päivänä!
Miten Bowhuntersin Deafiantin kävi, pitikö paljonki säätää? Mulle tuli kans defiant 34 kuukausi sitten ja se osoittautui lähes valmiiksi mettäpyssyksi suoraan paketista. Leikkurit alkoi sattumaan taulukärkien kanssa samaan pelkästään hyllyä säätämällä. Nokinpaikan punoksen oli vain liian paksulla langalla tehty, että sen kun teki ohuemmalla, niin ei tartu nokit liian tiukkaan jänteelle. On makia pyssy ampua ja todella anteeksiantava.
Register